پاها از قوی‌ترین اندام بدن هستند و نه فقط برای حرکت که به عنوان ستون کل بدن در نظر گرفته می‌شود. زیرا پاها به راحتی در همه جهت‌ها و روی سطوح متفاوت حرکت می‌کنند. زمانی که می‌ایستیم وزن کل بدن را پاها تحمل می‌کنند و کمک به ایستادن ما می‌کنند.اندازه قد در هر انسانی متفاوت است. بعضی‌ها کوتاه قد و برخی بلند قد و یا قد متوسطی دارند. اکثر آن‌هایی که کوتاه قد هستند، از قد خود راضی نیستند و دوست دارند قد بلندتری داشته باشند. این افراد که قد کوتاهی دارند نباید ناامید باشند، چون با پیشرفت علم روش‌هایی وجود دارد که باعث افزایش قد می‌شود. با کفی طبی افزایش قد می‌توان تا حدی مشکل کوتاهی قد را حل کرد.


زمانی که سن افزایش پیدا می‌کند، دیگر شانسی برای افزایش قد وجود ندارد و بعد از 18 سالگی چه با روش‌های تغذیه‌ای و چه با ورزش نمی‌توان تاثیری بر افزایش قد داشت.
کفی‌های افزایش قد اختراع مدرنی نسبت به کفش‌های بلند کننده قد هستند. با کفی‌های افزایش قد می‌توان قد را چند سانتی‌متر بلندتر نشان داد. این کفی‌ها خیلی راحت ارتفاع هر کفشی را افزایش خواهند داد و مهمتر از همه اینکه کسی متوجه استفاده شما از کفی نخواهد شد.


قبلا زنان از کفش‌های لژدار و یا پاشنه‌دار برای بلند نشان دادن قدشان استفاده می‌کردند ولی در حال حاضر اکثرا تمایل به استفاده از این کفش‌ها ندارند و دوست دارند راحت زندگی کنند و کفش‌های راحت استفاده کنند ولی قد بلند هم داشته باشند که با استفاده از این کفی‌ها دیگر مشکلی از این بابت وجود ندارد.

کفی‌های افزایش قد مانند محصولاتی همچون لباس، عطر، اکسسوری که به جذابیت شما می‌افزاید در ظاهر شما تاثیر به سزایی دارد.

کفی‌های افزایش قد چگونه عمل می‌کنند؟

زمانی که از کفی‌ افزایش قد استفاده می‌کنید، کسی متوجه نخواهد شد و از دید بقیه افراد پنهان است. کفی‌های مدرن مانند کفی‌های قدیمی حجیم نیستند و در هر کفشی که دوست داشته باشید، می‌توانید استفاده کنید. اطرافیان شما ممکن است متوجه افزایش قد شما بشوند ولی متوجه استفاده شما از این کفی‌ها نخواهند شد.

کفی‌های افزایش قد را می‌توان در کفش‌های مختلف چه روزمره و یا هر کفشی استفاده کرد و حتی آن‌ها را تعویض کرد.

همیشه می‌توان از کفی‌های افزایش قد استفاده کرد؟

می‌توان به صورت روزانه از کفی‌ افزایش قد استفاده کرد، ولی توجه داشته باشید که در هنگام ورزش و تمرین نباید از این کفی‌ها استفاده کرد. کفش‌های ورزشی با هدف‌های خاصی طراحی شده است و اگر در حین ورزش از این کفی‌ها استفاده کنید ممکن است منجر به آسیب به مچ پا شود.

قد یک مسئله مهم به حساب می‌آید و شما می‌توانید به راحتی در اجتماع از آن‌ها استفاده کنید. افراد قد بلند در جامعه حضور پررنگی دارند، که استفاده از این کفی‌ها حضور شما را پررنگ‌تر خواهد کرد. شما می‌توانید در جلسات مهم کاری، سخنرانی‌ها و یا مصاحبه با استفاده از این کفی اعتماد به نفس بیشتری داشته باشید و در رقابت‌ها برنده باشید.

مزایای کفی افزایش قد

کفی کامل افزایش قد

راحتی در استفاده

از کفی‌ افزایش قد بسیار راحت می‌توان استفاده کرد. این را زنانی که کفش‌های پاشنه بلند استفاده می‌کنند این را بیشتر درک خواهند کرد. کفش‌های با کفی افزایش قد، سختی که کفش‌های پاشنه بلند را دارد را برای شما بسیار راحت می‌کند.

بلند شدن قد

وقتی که می‌خواهید قدتان بلند به نظر برسد، بهترین راه استفاده از کفی افزایش قد در کفشتان است. کفی‌ بلندکننده قد در لایه‌های مختلف وجود دارد که شما می‌توانید بر اساس قد دلخواه خود انتخاب کنید. در این صورت دیگر نیازی به پوشیدن کفش‌های پاشنه بلند ندارید. و بدون اینکه کسی متوجه شود از کفی استفاده کرده‌اید قدتان بلندتر شده است.

هزینه مناسب

کفی افزایش قد علاوه بر اینکه قد شما را افزایش می‌دهد، اعتماد به نفستان را هم زیاد خواهد کرد. با قیمت بسیار مناسبی که دارد، مزایای فوق العاده دارد و مقرون به صرفه است.

افزایش اعتماد به نفس

افزایش قد باعث افزایش اعتماد به نفس خواهد شد. زیرا با افزایش قد، احساس خوبی به شخص داده می‌شود. با استفاده از کفی افزایش قد در ارتباط با دیگران راحت‌تر می‌توان برخورد کرد.

استفاده برای زنان و مردان

همه افراد جدا از جنسیت می‌توانند از این کفی‌ افزایش قد استفاده کنند. این کفی‌ها برای هر دو کفش راست و چپ وجود دارد. ارتفاع کفش را می‌توان تنظیم کرد.

ضد میکروب

لایه‌های رویی و یا لایه‌های بالایی کفی‌ افزایش قد ضد قارچ و باکتری هستند و مانع افزایش و رشد باکتری‌ها و میکروب‌ها خواهند شد. این ویژگی باعث جلوگیری از بوجود آمدن بیماری‌هایی همچون پای ورزشکاران خواهد شد.

جذب رطوبت

بهترین نوع کفی‌ افزایش قد، کفی‌های با جذب رطوبت بالا هستند. در هر کفی حداقل باید لایه بالا امکان گردش هوا را داشته باشد. زیرا این ویژگی مانع از جمع شدن رطوبت و ایجاد عفونت و بوی بد خواهد کرد.

قوس کف پا

اینکه کفی‌ افزایش قد، قوس کف پا را پر کند واجب نیست، اما داشتن این ویژگی احساس راحتی برای شما ایجاد می‌کند. توجه داشته باشید کفی‌هایی را خریداری کنید که دارای خطوط ارگونومیک داشته باشد به صورتی که در هنگام راه رفتن پاها را در برگیرد و محافظت کند. این خصوصیت اهمیت زیادی در انتخاب کفی افزایش قد دارد.

کفی با جنس مموری فوم

توصیه می‌شود کفی‌ افزایش قد با جنس مموری فوم خریداری کنید. زیرا با شکل پای شما کطابقت داشته و قوس کف پا را زمان راه رفتن پر می‌کند و مانند این است که روی تشک نرم پا می‌گذارید.

نکات مهم قبل از خرید

سایز کفش

برای استفاده از کفی‌ افزایش قد ممکن است لازم باشد از کفش با سایز بزرگتر پای خود استفاده کنید. زیرا ممکن است در صورت استفاده از کفی پا اذیت شود. پس زمانی که می‌خواهید کفش بخرید باید به سایز کفش توجه کنید. استفاده از کفش‌های کلاسیک و یا چکمه گزینه خوبی برای استفاده از کفی‌های افزایش قد می‌باشند.

سینه کف پا

در صورت استفاده از کفش‌های پاشنه بلند و یا کفی‌ افزایش قد ممکن است به مرور دچار درد در سینه کف پا شوید. اما توجه کنید هنگام خرید کفی از کفی‌هایی که تمام کف کفش قرار می‌گیرد و یا کفی‌های نخن ارتفاع دار استفاده کنید.

راحتی

حتما از کفی‌ افزایش قدی استفاده کنید که تمام کف پا را پر کند و کفی که بیش از حد بلند یا از جنس سختی است استفاده نکنید. کفی‌هایی که تمام کف را بپوشاند هم قد را بلندتر نشان خواهد داد. در زمان راه رفتن نیز راحت خواهید بود.

خطرات استفاده از کفی افزایش قد

استفاده از کفی‌ بلند کننده قد حتی به صورت روزانه هم نمی‌تواند خطرناک باشد و حتی فوایدی هم دارد. در زمان راه رفتن و حتی ایستادن بسیار مفید می‌باشد. فقط در زمان ورزش استفاده از این کفی‌ها منع مصرف دارد. کفی‌ افزایش قد وضعیت بدن را بهتر می‌کند و کسانی که درد کمر ناشی از کوتاهی تاندون آشیل دارند را تسکین دهد. این کفی‌ها باعث کشیدن ستون فقرات شده و همچنین بار کمر و ستون فقرات را آزاد می‌کنند.

مراقبت از کفی افزایش قد

  • زمانی که از کفی افزایش قد در کفش‌های روزمره خود استفاده می‌کنید، ممکن است خیلی زود حالت چسبنده به خود بگیرد و رطوبت داخل آن‌ها بماند. پس بهتر است آن‌ها از کفش خارج کنید.
  • برای شستشو کفی بلند کننده قد از شوینده ملایم استفاده کنید و سپس آن را کامل آبکشی کنید.
  • برای خشک کردن، کفی افزایش قد را از کفش‌ها خارج کنید.اگر کفش برای شما بزرگ است به جای اینکه از آنها استفاده نکنید این کفی‌ها را درون آن‌ها قرار داده و استفاده کنید.
  • کفی افزایش قد با آب گرم به آسانی شسته می‌شوند و در هوای آزاد خشک می‌شود.

خرید انواع کفی طبی از فروشگاه آنیا پخش

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *